Co dělat když nelze na ztracenku nahrát data – telefon hlásí „Značka je prázdná“

V případě, že při nahrávání dat na chytrou ztracenku URGENT ID dojde k chybě, například oddálení od telefonu dříve než se nahrají data, je možné, že dojde k tzv. zformátování čipu.

Naše aplikace URGENT ID RW, neumí v současnosti nahrávat na zformátované/zcela prázdné čipy.

Pokud se vám toto stane je nutné postupovat dle tohoto návodu:

  1. stáhnout aplikaci, která umí formátovat NFC čipy – my doporučujeme aplikaci NFC Tools, je možné použít ale i jinou
  2. aplikaci nainstalovat a spustit
  3. přepnout se na záložku WRITE
  4. kliknout na „Add a record“
  5. vybrat položku „Text“
  6. zadat libovolný text, například slovo „urgentid“ či „test“
  7. stisknout tlačítko OK
  8. stisknout tlačítko „Write / xx Bytes“
  9. přiložit chytrou ztracenku URGENT ID
  10. když se zobrazí ikona se „zelenou fajfkou“ potvrzující úspěšné nahrání a zformátování chytré ztracenky

Dále pak postupujte dle našeho návodu na nahrání dat na chytrou ztracenku, který je dostupný i jako video.

Děkujeme za pochopení a na vylepšení naší aplikace neustále pracujeme.