Jak pomáháme / jak to funguje

Uvedeme zde několik příkladů, kde vidíme možnost pomoci:

  1. Narazili jsme na organizaci, která platila více jak 2000 Kč za hostingu svého webu, neb měla platnou smlouvu z 90. let
    – pomohli jsme s výběrem nového poskytovatele hostingu a s migrací webu
  2. Výběr vhodného CMS nástroje pro tvorbu webu
  3. Rešerše na notebooky a telefony – pomoc s výběrem vhodného zařízení
  4. Pomoc s výběrem hostingu, cloudových služeb atp.
  5. Pomoc s výběrem účetního či skladového SW
  6. Pomoc s Google produkty, FB stránkami, PCP kampaněmi
  7. Zasvěcení do tajů sociálních sítí a kde mohou organizaci pomoci
  8. Pomoc se skartačním a dokumentovým řádem
  9. Vysvětlení výhod různých SW jako je CRM, DMS apod.
  10. Integrace různých nástrojů
  11. Nahrazení excelů vhodnými SW
  12. Pomoc s tvorbou vizitek, brožur a grafikou za využití moderních nástrojů
  13. Vysvětlení pojmů z oblasti IT
  14. Informace o 3D tisku a k čemu to může být dobré
  15. Informace ze světa NFC a RFID + pomoc s využitím RFID, NFC pro sklady a další aplikace
  16. Integrace platební brány do webu
  17. Vhodné metody pro uložení videa a práce s obrázky
  18. Pomoc s cloudovými službami
  19. atp.

Postup

  1. Odeslat poptávku na bezplatnou konzultaci radu / řešení problému pomocí formuláře
  2. Potvrzení od nás, že máme vhodného profíka pro řešení situace/poskytnutí rady
  3. Kontaktujeme profíka/y a předáme mu/jim vaše podklady, aby ověřili svojí kvalifikaci a časové možnosti
  4. Pokud profík se spoluprací souhlasí (má potřebnou odbornost, čas atp.) vytvoříme gentlemanskou dohodu o poskytnutí bezplatné konzultace s předem předjednaným objemem práce poskytovaným zdarma
  5. Předáme vám kontakt přímo na profíka
  6. Realizace konzultace/rady
  7. Vyhodnocení spolupráce – rádi od vás dostaneme informace o spolupráci s profíkem a ještě raději zveřejníme článek, jak jsme vám pomohli

Po obdržení kontaktu, je to již na vás, ale vždy se můžete s dotazy bezplatně obrátit i na nás a my se vám pokusíme se vším, co bude potřeba, pomoci.

Naším cílem je poskytnou vám prvotní konzultaci/radu zdarma.

Naším cílem v tuto chvíli není realizace kompletního IT či jiné dodávky zdarma.

Dohoda o další spolupráci přesahující úvodní konzultaci je otázkou dohody mezi vaší organizací a profíkem.

Pravidla a nároky

  1. Gentlemanská dohoda, která vzniká v bodě 4. postupu není závazným právním dokumentem ani smlouvou a nevzniká na základě této dohody nikomu žádný právní nárok na poskytnutí služeb nebo honorář. Tato dohoda není žádná forma navázání pracovního poměru.
  2. Pomáhej chytře z.s. nenese odpovědnost za poskytované služby profíkem
  3. Pomáhej chytře z.s. nenese odpovědnost za případně způsobené škody vzniklé na základě využití kontaktu na profíka přes naší organizaci
  4. Pomáhej chytře z.s. si nenárokuje odměnu za poskytnuté služby, není-li výslovně domluveno dopředu jinak
  5. Pomáhej chytře z.s. pracuje s osobními údaje v souladu se všemi právními normami ČR a EU